OGŁOSZENIE O NABORZE NR 4/2013 Z DNIA 28.08.2013 R. NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
ZNAK SPRAWY: OSO.2110.4.2013
BURMISTRZ MIASTA PODKOWA LEŚNA ogłasza nabór kandydatów na stanowisko Kierownika Referatu Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Podkowie Leśnej |
1. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych o korzystanie z pełni praw publicznych,
3. brak skazania za przestępstwa umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4. nieposzlakowana opinia,
5. wykształcenie wyższe techniczne, preferowane z branży drogowej,
6. wiedza specjalistyczna z zakresu: prawa budowlanego, zamówień publicznych, KPA, KC oraz przepisów związanych z branżą drogową,
7. praktyczna wiedza o realizacji inwestycji,
8. co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego,
9. doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzkim,
10. uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
2. Dodatkowe, preferowane wymagania:
- 3 letni staż pracy w samorządzie,
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
- dyspozycyjność, samodzielność oraz odpowiedzialność,
- znajomość obsługi komputera,
- prawo jazdy kategorii B,
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
3. Zadania wykonywane na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z rozwojem infrastruktury technicznej miasta.
- Planowanie , koordynowanie i nadzorowanie wykonawstwa inwestycji infrastruktury technicznej miasta o znaczeniu lokalnym i zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań w tym zakresie siłami własnymi lub systemem zleconym.
- Ocena prac projektowych oraz przygotowanie wniosków do zatwierdzenia opracowań do realizacji.
- Współdziałanie z Referatem Planowania i Rozwoju Miasta w zakresie planowania i realizacji infrastruktury technicznej miasta.
- Przygotowywanie umów dotyczących wykonywania dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonawstwa robót, zastępstwa i nadzoru inwestycyjnego.
- Utrzymanie dróg o charakterze lokalnym, w tym:
– planowanie inwestycji drogowych,
– nadzór nad projektowaniem inwestycji drogowych,
– nadzór nad wykonawstwem inwestycji drogowych,
– udział w odbiorach robót drogowych.
- Przygotowywanie dokumentacji dla zadań inwestycyjnych umieszczonych w budżecie miasta.
- Opiniowanie stałych i czasowych organizacji ruchu.
- Przygotowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie powyższych zadań.
- Przygotowywanie propozycji do budżetu miasta w zakresie zadań referatu.
- Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń realizowanych przez referat.
4. Wymagane dokumenty:
- oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Referat Inwestycji zlokalizowany jest na pierwszym piętrze budynku Urzędu Miejskiego (brak windy). Budynek nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózku inwalidzkim. Stanowisko związane jest z pracą przy komputerze.
6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejski w Podkowie Leśnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty rekrutacyjne mogą być składane wyłącznie w formie pisemnej, osobiście w siedzibie Urzędu lub przesłane pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik Referatu Inwestycji w terminie do 16 września 2013r. do godz.16.00.
Dokumenty składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie po terminie podanym w ogłoszeniu lub nieoznaczone do jakiego naboru zostały złożone nie będą rozpatrywane.
W razie przesłania przez kandydata dokumentów droga pocztową, za datę ich doręczenia do Urzędu uważa się datę wpływu do Sekretariatu Urzędu.
Wymagane dokumenty rekrutacyjne tj. list motywacyjny i CV muszą być podpisane i opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458)”.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.podkowalesna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć: zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku, którego nabór dotyczy, do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów złożonych na konkurs.