Ważne:
Strona Główna / Komunikaty / Obsługa osób słabosłyszących i głuchych w urzędzie miasta

Obsługa osób słabosłyszących i głuchych w urzędzie miasta

INFORMACJA

w sprawie  realizacji uprawnienia wynikającego z ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się

Od 1 kwietnia 2012 r. weszła w życie ustawa o języku migowym i innych środkach komunikowania się, która daje prawo osobom niesłyszącym i głuchym do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w urzędzie. W związku z powyższym osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z powyższych usług, zobowiązana jest zgłosić ten fakt w sekretariacie Urzędu Miasta przy ul. Akacjowej 39/41 w Podkowie Leśnej, w terminie co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.

Zgłoszenie powinno być dokonane w jednej z następujących form:

–  e-mail  na adres urzadmiasta@podkowalesna.pl,

–  faxem  na nr 22 758 90 03,

– telefonicznie na nr 22 759 21 00,

–  drogą  pocztową.

Sprawdź również

Konsultacje projektu uchwały ws. programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy

  Informacja z dnia 20.10.2022 r. – Konsultacje zakończone – brak uwag Ogłoszenie z dnia …

 
 

MENU

Podkowa Leśna

Skip to content