Ważne:
Strona Główna / Komunikaty / Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze Kierownika Referatu Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Podkowie Leśnej

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze Kierownika Referatu Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Podkowie Leśnej

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 4/2013 Z DNIA 28.08.2013 R. NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

ZNAK SPRAWY: OSO.2110.4.2013

 

BURMISTRZ MIASTA PODKOWA LEŚNA

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko

Kierownika Referatu Inwestycji

w Urzędzie Miejskim w Podkowie Leśnej

 

1. Wymagania niezbędne:

1. obywatelstwo polskie,

2. pełna zdolność do czynności prawnych o korzystanie z pełni praw publicznych,

3. brak skazania za przestępstwa umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,

4. nieposzlakowana opinia,

5. wykształcenie wyższe techniczne, preferowane z branży drogowej,

6. wiedza specjalistyczna z zakresu: prawa budowlanego, zamówień publicznych, KPA, KC oraz przepisów związanych z branżą drogową,

7. praktyczna wiedza o realizacji inwestycji,

8. co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego,

9. doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzkim,

10. uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

 

2.  Dodatkowe, preferowane wymagania:

  1. 3 letni staż pracy w samorządzie,
  2. komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  3. dyspozycyjność, samodzielność oraz odpowiedzialność,
  4. znajomość obsługi komputera,
  5. prawo jazdy kategorii B,
  6. znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.

 

3.   Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z rozwojem infrastruktury technicznej miasta.
  2. Planowanie , koordynowanie i nadzorowanie wykonawstwa inwestycji infrastruktury technicznej miasta o znaczeniu lokalnym i zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań w tym zakresie siłami własnymi lub systemem zleconym.
  3. Ocena prac projektowych oraz przygotowanie wniosków  do zatwierdzenia opracowań do realizacji.
  4. Współdziałanie z Referatem Planowania i Rozwoju Miasta w zakresie planowania i realizacji infrastruktury technicznej miasta.
  5. Przygotowywanie umów dotyczących wykonywania dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonawstwa robót, zastępstwa i nadzoru inwestycyjnego.
  6. Utrzymanie dróg o charakterze lokalnym, w tym:

–     planowanie inwestycji drogowych,

–     nadzór nad projektowaniem inwestycji drogowych,

–     nadzór nad wykonawstwem inwestycji drogowych,

–     udział w odbiorach robót drogowych.

  1. Przygotowywanie dokumentacji dla zadań inwestycyjnych umieszczonych w budżecie miasta.
  2. Opiniowanie stałych i czasowych organizacji ruchu.
  3. Przygotowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie powyższych zadań.
  4. Przygotowywanie propozycji do budżetu miasta w zakresie zadań referatu.
  5. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń realizowanych przez referat.

 

4.  Wymagane dokumenty:

  1. oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
  2. list motywacyjny,
  3. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne,
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  7. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
  8. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
  9. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz
    z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Referat Inwestycji zlokalizowany jest na pierwszym piętrze budynku Urzędu Miejskiego (brak windy). Budynek nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózku inwalidzkim. Stanowisko związane jest z pracą przy komputerze.

 

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejski w Podkowie Leśnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty rekrutacyjne mogą być składane wyłącznie w formie pisemnej, osobiście w siedzibie Urzędu lub przesłane pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik Referatu Inwestycji w terminie do 16 września 2013r. do godz.16.00.

Dokumenty składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie po terminie podanym w ogłoszeniu lub nieoznaczone do jakiego naboru zostały złożone nie będą rozpatrywane.

 

W razie przesłania przez kandydata dokumentów droga pocztową, za datę ich doręczenia do Urzędu uważa się datę wpływu do Sekretariatu Urzędu.

 

Wymagane dokumenty rekrutacyjne tj. list motywacyjny i CV muszą być podpisane i opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.1458)”.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.podkowalesna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w  Urzędzie.

 

Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć: zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku, którego nabór dotyczy, do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów złożonych na konkurs.

Sprawdź również

Konsultacje projektu uchwały ws. programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy

  Informacja z dnia 20.10.2022 r. – Konsultacje zakończone – brak uwag Ogłoszenie z dnia …

 
 

MENU

Podkowa Leśna

Skip to content