Opracowanie procedur postępowania w przypadku naruszenia zasad etycznego postępowania pracownika samorządowego. Zgodnie z zasadami programu „Przejrzysta Polska” celem ustalenia niniejszej procedury jest stworzenie mechanizmów pozwalających na podejmowanie działań w przypadku łamania zapisów zasad postępowania pracowników Urzędu Miasta (patrz zadanie 2.3). Załączniki: Zarządzenie Burmistrza Miasta nr 75/2005 w sprawie …
Czytaj więcej »Zadanie nr 2.5
Opracowanie planu i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu etyki w życiu publicznym. Celem zadania jest wdrożenie do praktyki funkcjonowania Urzędu szkoleń z zakresu etyki zawodowej dla pracowników. Zgodnie ze standardem określonym w programie „Przejrzysta Polska” przygotowano i przeprowadzono w dniu 1.06.2005 kilkugodzinne wewnętrzne szkolenie dla wszystkich pracowników Urzędu …
Czytaj więcej »Zadanie nr 2.3
Opracowanie zasad etycznego postępowania pracownika samorządowego. Zgodnie z zasadami programu „Przejrzysta Polska” zasady etycznego postępowania pracowników samorządowych wprowadzone Zarządzeniem Burmistrza uszczegóławiają zapisy kodeksu etycznego przygotowanego przez samych pracowników Urzędu Miasta (patrz zadanie 2.1). Załączniki: Zarządzenie Burmistrza Miasta nr 74/2005 w sprawie przyjęcia zasad etycznego postępowania pracowników Urzędu Miasta …
Czytaj więcej »Zadanie nr 2.2
Przygotowanie i wdrożenie kodeksu etycznego radnego. Kodeks jest zbiorem zasad i wartości jakimi kierują się radni. Załączniki: KODEKS ETYCZNY RADNEGO Tekst kodeksu etycznego – deklaracja radnych przyjęta w dniu 15.12.2005.
Czytaj więcej »Zadanie nr 2.1
Wypracowanie i wdrożenie kodeksu etycznego pracowników urzędu miasta. Kodeks ten opisuje podstawowe standardy zachowań etycznych pracowników odnoszące się do relacji z mieszkańcami Miasta i klientami Urzędu, pracodawcą i współpracownikami. Załączniki: KODEKS ETYCZNY PRACOWNIKA Tekst kodeksu etycznego. Zdjęcia podpisanego przez pracowników Kodeksu
Czytaj więcej »Zadanie nr 1.8
Opracowanie gminnego katalogu firm. Celem zadania jest przedstawienie mieszkańcom maksymalnie pełnej oferty firm świadczących różne usługi mieszkańcom. Zadanie zostało zrealizowane. Katalog jest aktualizowany i uzupełniany na bieżąco. Jest dostępny na stronie internetowej i w siedzibie Urzędu. Wszystkie firmy i usługodawcy, którzy chcą zareklamować mieszkańcom Podkowy Leśnej swoje usługi tą …
Czytaj więcej »Zadanie nr 1.3
Opracowanie systemu oznakowania wewnętrznego w Urzędzie Miasta Podkowa Leśna. Celem zadania jest ułatwienie mieszkańcom poruszania się po urzędzie i identyfikacji pracowników urzędu. Zadanie zostało zrealizowane. Załączniki: Zarządzenie Burmistrza Miasta ustalające zasady oznakowania wewnętrznego w Urzędzie Miasta i jego aktualizacji Dokumentacja zdjęciowa wykonanego systemu oznakowania wewnętrznego
Czytaj więcej »Zadanie nr 1.1
Opracowanie opisu usług świadczonych w samorządzie. Celem zadania jest uławienie mieszkańcom dostępu do informacji nt usług świadczonych przez Urząd i jego jednostko, orze informacji o niezbędnych dokumentach jakie zgodnei z prawem trzeba dołączyć lub przedstawić w poszczególnych sprawach. Katalog Usług Ankieta dla osób korzystających z kart usług
Czytaj więcej »Realizacja zadań
Raporty z realizacji zadań w ramach programu. Zadanie nr 1.1 Opracowanie opisu usług świadczonych w samorządzie. Zadanie nr 1.3 Opracowanie systemu oznakowania wewnętrznego w Urzędzie Miasta Podkowa Leśna. Zadanie nr 1.8 Opracowanie gminnego katalogu firm. Zadanie nr 2.1 Wypracowanie i wdrożenie kodeksu etycznego pracowników urzędu miasta. …
Czytaj więcej »List Burmistrza do mieszkańców w sprawie udziału miasta w programie „Przejrzysta Polska”
Przejrzysta Polska. Szanowni Państwo, Kandydując na stanowisko Burmistrza w roku 2002 i podejmując się pełnienia tej funkcji publicznej deklarowałem, że będę zarządzał Urzędem i Miastem wg. przygotowanego planu strategicznego, uczciwie i przejrzyście. Staram się rzetelnie realizować swoje zobowiązania i głęboko wierzę w ich słuszność. Do takiego samego podejścia zobowiązuję …
Czytaj więcej »