Ważne:
Strona Główna / Miasto-Ogród / Miasto Ogród - Aktualności / WKD liderem punktualności w przewozach pasażerskich

WKD liderem punktualności w przewozach pasażerskich

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, że zgodnie z danymi opublikowanymi przez Urząd Transportu Kolejowego, w IV kwartale 2017 r. była najpunktualniejszym przewoźnikiem pasażerskim w kraju, uzyskując bardzo wysoki wskaźnik punktualności na poziomie 99,77%.

Wskaźnik osiągnięty przez WKD w ciągu IV kwartału 2017 r. był ponadto najwyższy w porównaniu z pozostałymi trzema kwartałami tego roku.

Rozpatrując uśredniony poziom wskaźnika punktualności w skali całego 2017 r. na podstawie danych dla poszczególnych kwartałów, WKD również okazała się przewoźnikiem najpunktualniejszym w kraju, osiągając poziom 99,58%.

Osiągnięty w ciągu IV kwartału 2017 r., jak również w ciągu całego 2017 r. bardzo wysoki wskaźnik punktualności pociągów w ramach realizowanych usług przewozowych w porównaniu z innymi operatorami, Spółka mogła osiągnąć m.in. dzięki następującym uwarunkowaniom:

  1. Organizowanie i prowadzenie przewozów kolejowych na całkowicie wydzielonej linii kolejowej, niezależnej od innych operatorów oraz nie wykorzystywanej przez innych przewoźników.
  2. Połączenie funkcji przewoźnika i zarządcy infrastruktury kolejowej, skracające ścieżkę decyzyjną oraz działania interwencyjne w przypadku zaistnienia zdarzeń awaryjnych – zarówno po stronie użytkowanego taboru, jak i eksploatowanej infrastruktury kolejowej.
  3. Niska usterkowość eksploatowanego taboru kolejowego oraz elementów infrastruktury kolejowej.

Sprawdź również

Życzenia Świąteczne

 
 

MENU

Podkowa Leśna

Skip to content