Szanowni Mieszkańcy,
przypominamy o terminach płatności podatków od nieruchomości oraz opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Opłaty te wnosi się w czerech ratach w terminach do 15 marca, 15 maja, 15 września i 15 listopada.
Opłaty z tytułu podatków wnosi się przelewem na indywidualne konta podatnika wykazane w decyzjach podatkowych.
Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wnosi się bez wezwania na indywidualne konto podatnika, o którym mieszkańcy byli informowani w zawiadomieniach. W związku ze zmianą sposobu naliczania opłat za gospodarowanie odpadami opłata za miesiąc styczeń, luty, marzec i kwiecień będzie naliczona wg ilości osób zamieszkujących nieruchomość. Opłata za miesiące od maja do grudnia będzie naliczona od ilości średniomiesięcznego zużycia wody na nieruchomości.
Zachęcamy Państwa do korzystania z płatności przelewem na indywidualne konta podatnika przypisane do poszczególnych należności. Tj. osobne numery dla podatków, osobne numery dla opłat za odpady komunalne oraz osobne dla należności z tyt. dostarczania wody i odbioru ścieków. Pozwala to na łatwą identyfikację osoby wpłacającej oraz sprawną ewidencję księgową.
Jednocześnie przypominamy, że mieszkańcy, którzy regulują płatności gotówkowo mogą tego dokonać w Banku Spółdzielczym w Podkowie Leśnej, wpłacając na konto Miasta Podkowa Leśna uruchomionym w tym banku o numerze 61 9291 0001 0090 4962 2000 0010. Od takiej wpłaty od mieszkańca nie jest pobierana prowizja bankowa.